Tuesday, December 2, 2008

Lalalala ~

I like these two songs!!

1. 开天窗 by 五月天

sing-along!



I really dig the lyrics!
Here's the chorus:

是谁说半夜不能吃便当
是谁说彩虹不能长头上
是谁说蓝色就等于忧伤

你看看天空和海洋

顺风时就展开双翅飞翔
逆风时就当成在冲浪
没有风的时候那就让我开开天窗
~

2. 终于说出口 by 小宇

emo song of the year~




Here's a sample of the chorus:

我还能做什么
你已经不爱我
我一直都爱着你难道这还不够
我还要做什么
你才不离开我
我知道你已无心再继续看着我
一心想离开我
~

That's all folks.

Tomorrow going to chinatown with weilong to check out the air prices for Japan trip. Hope we can get the $700+ one.

AHHHH!!! Driving test this friday. Wish me luck!

Take care, peeps!

No comments: